Podlost a manipulace na chvílu?

V pondělí 3.3.2025 se koná zastupitelstvo města v 15:00 na Kině Máj. A možná se představí jeden zde „moc hodný“ člověk s ryzím charakterem, jenž usiloval o placenou zakázku a nabídl starostovi PR pro komunální volby 2026 za použití, dle mého názoru, špinavých a podlých prostředků.

Je ve veřejném zájmu, aby se veřejnost dozvěděla, s jakými lidmi a jakými (nekalými) prostředky bude za naše peníze vedená volební kampaň 2026?

Skutečnost, že politici a političky ve volební kampani běžně využívají/zneužívají veřejné peníze nás všech ve prospěch jich samotných je informace známá, Brod není výjimkou.

Před samotnou veřejnou debatou o konkrétní nechutné obchodní nabídce pro vedení města o které už desítky z vás asi ví je vhodné zkontrolovat a informovat za co se utrácí peníze města = peníze nás všech, které jsou často návykové, podobně jako drogy mohou i užitečné blbce a posluhovače politiků změnit v monstra.


➡ Vzhledem k faktu, kdy jeden z dlouhodobých dodavatelů jednal s vedením města zejména o mediální komunikaci s cílem vyhrát komunální volby v roce 2026 a to vše se mělo oficiálně schovat za strategickou komunikaci města.

➡ Jednání probíhala po zářijovém politickém převratu osobně ihned na začátku v říjnu 2024 a (včetně minimálně jedné realizace s pomocí jednoho místního politika videa a fotek z prosince *) pokračovala minimálně emailem dodavatele z ledna 2025.

➡ Před samotnou debatou o čem se jednalo je nanejvýš vhodné nastínit i možnou osobní motivaci samotného dodavatele z jakého důvodu, ač není obyvatelem města, má osobní zájem mediálně ovlivňovat výsledek voleb.

➡Speciálně když kromě falešného volebního populismu, prázdných nereálných slibů*, urážek voličů, vykrádání volebních programů konkurence, kopírování činnosti konkurence (paradoxně jak jinak než té která tomuto falešnému demokratovi je trnem v oku nejvíc*) , jak k podpoře na sociálních sítích zapojit rodiny, ale pro úspěch i úředníky z řad úřadu... například tajemníka města, navrhoval a dále rozvíjel postupy, které pokud by došlo k jejich realizaci mohlo by se jednat o naplnění znaků několika trestných činů.

Jako pára nad hrncem někdy uniknou fakta, která měla zůstat před veřejností utajena.

Pouze úzký okruh vyvolených věděl jaké plánované nechutnosti se připravují aby zadavatelé zůstali před voliči ti čistí. Klasicky pokud něco praskne tak se jako obětní beránek hodí přes palubu ten posluhovač co aktivně dělal špinavou práci za jiné, pak je zpravidla rychle nahrazen jiným(i) stejně užitečnými blbci.

Test proporcionality

Je to odporné, a je to podle mě ve veřejném zájmu, aby se o tom lidé dozvěděli! Rozhodně obchodní nabídka starostovi města od R., kterému město dlouhodobě proplácí faktury, není soukromým e-mailem (více viz zvukový záznam a diskuze 16. zasedání ZM, bod „různé“. Navíc podle zákona o spisové službě by měla taková nabídka být na obecním úřadě evidována. Při vystavování faktur se obvykle kontroluje plnění. A tam, kde pak existuje faktura, musí být taky objednávka. V obchodním styku totiž totiž platí, že neobjednané plnění se nemusí platit.
Viz Babiš si objednal složku na Lipavského.

Dopis (e-mail) odeslaný starostovi města (a dalšímu vedení města)

Od: R.
Odesláno: sobota 11. ledna 2025 9:53
Komu: Kubáník Ferdinand, Ing.
Předmět: "strategická komunikace" politická i audiovizuální

Moc Vás zdravím v novém roce. Protože jsou to už 3měsíce, co jsme probírali na schůzce „strategickou komunikaci“ a od té doby se nic moc nestalo. Mám strach, aby to nevyšumělo. Tak ještě jednou (a naposled) zasílám podměty a nabídku Opravdu vám fandím, tak bych si moc přál, aby se neopakovaly minulé chyby nekomunikace a naopak se z těchto špatných zkušeností poučili. Setkávám se a bavím o politice se spoustou lidí v různých sociálních skupinách. Spousta z nich, vč. dobrých a šikovných lidí v UB, mi potvrzovala obavu, aby se vám ta slušnost anebo nerozhodnost opět nevymstila. L. bude chtít volby opět vyhrát a udělá pro to vše!

Sepsal jsem tyto body, o kterých jsme se bavili 3.10.:
1. opravdu využít tento čas k prezentování chyb a neschopnosti minulého vedení (zdůrazňovat dopis B., dát prostor v BZ k rozhovoru K. ve kterém ukáže na rozdíly vládnutí, zveřejňovat případně další věci o kterých se moc neví, např. špatné čerpání dotací, G. dotace, P. vitráže aj.).
Oficiálně vystupovat vždy slušně, ale třebas přes jiné účty na fb i ostře.
Velmi si škodíte, že je teď ticho. ANO a K. nyní neútočí, rozumně využívají tento čas, aby se na vše špatné, co udělali, zapomnělo. Ale za rok budou do vás šít o to víc, ale to už bude pozdě připomínat cokoliv staršího, z jejich vládnutí. Ted ten čas promarňujete.
2. systematicky shromažďovat podklady/ důkazy: printsreen slibů, agresivních výpadů a pochybení bývalého vedení za 2 roky, již teď sběr informací i z fb diskuzí
- část zveřejňovat hned, část si připravit na volby (Zpravodaj, novinové články)
- ted zveřejňovat zděšení ze stavu věcí na radnici apod. at se pak ty články mohou vytahovat před volbami.
- vyjádření: B. + K. + stav = nešlo to už ignorovat, museli jsme převzít zodpovědnost, slušná, věcná opozice, 2 roky neřvali jak hulvátci, nevyhrožovali
- útočit na starostku ideálně aby odstoupila, P., její syn, vitráže bez výběrka, a spousta dalšího
- využít L. T.
- B. pozemky, vyhrožování, L. jeho program, cesty do Prahy, ostuda když nekompetentní starostka jednala s řediteli firem a taky dehonestovat nejagresivnější křiklouny (Bl., Gr., zjistit co od města dostali ?)
- tabulka hospodaření města (rozvoje)
- odkazy na: polopravdy pana radního (6/23) změna redakční rady ve zpravodaji, diskuze u nezávislých B.
- fotku zastupitelů za ANO, jak sedí a nehlásí se a pak mít statistiku, kolik toho za 4roky přednesli apod.
- mít printscreeny, kdy L. nadává lidem do“ zmrdů“, to my neděláme, pracujeme i pro ty, co nás nevolili nebo kritizují = pozitivní PR: Lidi mají rády ty, co táhnou za jeden provaz
3. vlastní PR na svých fb stránkách je fajn, ale není to úplně to nejdůležitější (obzvlášť pokud ta prezentace nemíří na emoce)
Pokud už jej děláte, tak víc profi, např. nedobré fotky do stories, atraktivní videa na výšku.
4. rychle reagovat na problémy (pomluvy, lži či kritiku), vzájemná podpora mezi sebou, vč. rodinných příslušníků
fb diskuze brutálně ovlivňují mínění (více než dlouhé články v novinách)
skvěle Karel článek ohledně aktuální situace
povodně = kdo se zasloužil o protipovodnovku, poděkování od lidí, co se za poslední 2 roky v tom udělalo
např. schůzka s kritiky, jednou za 3 měsíce (včetně anonymů) = dát k tomu fotky. Pozvat i ty největší křiklouny (Š., B.).
vystupujeme bez hádek vs. B. dopis, popis K. = toto zapůsobí na lidi
měli 2 roky šance se předvést: za tu dobu lavičky pro bezdomovce, zeď, kterou měla původně platit tus, výlety do Prahy do centrály ANO, které mu teď přihodily flek za 120.000kč/m pro člověka co anglicky neumí ani štěk a jako kulturu bere brakové filmy zdarma na náměstí
Zaměřit se na to, co nejvíc kritizuje/chválí se L. (slavnosti vína) a dělat to samé. Vybrat programy konkurence, poučit se a dělat to sejně/líp. Bomba ti skauti. Tak se to má dělat.
Prosím nepodceňte to! Spousta šikovných lidí v UB má strach, že svojí pasivitou zase nahrajete L. aspol.
Klidně si najděte na to někoho! Opravdu to nemusím být já. Ale pokud byste chtěli ode mne spolupráci, tak jsem ochotný a schopný vám pomoci s tímto politickým PR. Nastavit nějaký plán, aby ty kroky vedly k vítězství ve volbách Ale taky to potřebuji vědět co nejdřív, dělám si teď pracovní plán na celý rok. A určitě bych to viděl v úzké spolupráci s tajemníkem (který je hodně na vaší straně), plus s dalšími šikovnými lidmi ve městě: Hř., Ill., Su. ...

Nabízím vám pomoc s politickým marketingem, ale i audiovizuální PR
1. Profi prezentovat top akce (jak byl Mikuláš) či aktuální události (povodně – video má tajemník i životní prostředí)
2. nastavení systému foto+video pro Š. a Sl. (prezentace soc. sítě, web, sdílení na hardisku, jak dělat reels, krátká videa na mobilu)
3. Promo akce (mám v hlavně několik zajímavých nápadů) „voliči jsou svině, ty nikdy nevolí za zásluhy, musíte jim dávat sliby“
4. Slabě využíváte aktuální hezké fotky (výměna úvodních fotek dle období či aktuálních akcí, na webu 10let staré fotky) či reels do pozvánek
5. Práce s médii

Je velmi těžké jít do voleb jako vládnoucí strana, navíc v době velké ANO popularity a POZOR „Češi mají rádi mučedníky a emoce mají větší hodnotu jak informace“
Máte na své straně tajemníka, min 2 asistentky a spoustu městských zaměstnanců, kteří tito všichni se bojí vlády Lá.+Bl., možná více než vy J

S pozdravem, R.
--
R.

-- Zdroj: FB: Aktuality z Uherskobrodské radnice --

-VM-


Komentáře

Kdokoliv může přidávat komentáře ke článkům bez registrace. Zadá si libovolnou přezdívku a napíše komentář.

  • Pan dvojchatka - dva rekreační objekty, co vypadají jako jeden obytný dům
  • Jednání zastupitelstva
  • Neposkytnutí informace zastupiteli - odvolání
  • Nesouhlas s rozdáváním majetku města
  • Dopis starostovi - pozastavení výkonu usnesení ve věci vydání pozemku p.č. 214/2 České dominikánské provincii
  • Darování pozemku církvi
19.03. 2024 09:11:09

Broďan - brodský portál Uherský Brod, zprávy  pravdivě
Email: urso@email.cz


******** Krátké zprávy ********


  • Informace z UB
  • Co je v brodě - kultura, sport
  • UB.Pincity - projekty UB
  • Registr smluv - UB
  • Veřejná majetková přiznání politiků
  • Podnět k majetkovému prošetření politika
  • Nesprávný úřední postup - náhrada škody
  • Právo občanů vystoupit na zastupitelstvu
  • Zastupitelstvo - můžeme mít připomínky?
  • Právo ve veřejném zájmu - orientujeme se zejména na vedení měst a obcí
  • Dobrý úřad - hodnocení obecních úřadů
  • Otevřená města - obce občanům
  • Zákon o obcích
  • Zákon o inf. systémech veř. správy
  • Rozpočty obce
  • Úřad práce - kontakty
  • Software na úřadech - jeho otevřené alternativy
  • Zákaz podomního prodeje - UB se připojil k obcím s tímto zákazem
  • SMS zdarma
  • Exekutorská komora - seznam exekucí
  • Úřední deska soudu UH - informace soudu Uherské Hradiště
  • Dopravní nehody UB - statistika dopr. nehod
  • Kamera na dolní náměstí
  • Odpovědný zastupitel = vzdělaný zastupitel
  • NIS2 - kybernetická bezpečnost

Státní policie
158 - krajská ústředna
725292441 - policie Uherský Brod

Městská policie
156 - městská policie Uh. Brod

Tísňové volání
112 - krajská ústředna tísňového volání
155 - rychlá zdravotní služba

binance

26.03. 2025 09:18:35
Návštěvy
Celkem: 99208
Týden: 378
Dnes: 42
Broďan - brodské noviny  přihlásit poslední změna: 06.03. 2025 08:29:11