Samoobsluha
Já vím, je jich ve městě mnoho.
Ale ta následně popisovaná je mnou nejvíce oblíbená.
Je velmi dobře přehledná a dobře osvětlená.
Stejně tak dobře je řešeno rozmístění jednotlivých potravin v prostoru prodejny.
Pekárenské výrobky jsou rafinovaně umístěny až na konci prodejny, a to tak, aby napřed museli kupující projít kolem ostatních regálů.
To je ale v pořádku, dělají to tak i jinde.
Výběr chlebů je na solidní úrovni, v nabídce je i bochníkovitý žitný chleba, ten je prokazatelně zdravější jak jiné druhy.
Na bezlepkové chleby si v běžných prodejnách budeme muset asi ještě počkat, ale vzhledem k přibývajícímu množství celiatiků se tak možná jednou přece jenom stane.
Taktéž z regálu mléčných výrobků vymizelo ještě nedávno nabízené kozí mléko.
Asi mnozí lidé nevědí, že toto mléko je přímo zdravotně zázračné v dnešní alergické době, možná je odrazuje i jeho pachuť.
Ale jinak spokojenost.
Velice se mně líbí, že když se u pokladny tvoří fronta, tak na to tata přichází pomoc a další pokladna je uvedena do bleskového provozu.
Je to nutné, neboť některé ženy by potřebovaly na nákup zboží snad nákladní auto. Když se tak někdy dívám do jejich nákupních vozíků, co nakupují, mívám smíšené pocity.
Sladkostmi tyto vozíky někdy přímo přetékají.
No ale pak ať se ženský národ nediví, že má ve své většině poměrně dost vysoký index BMI.
A navíc to tím nemají ani peněženky mužů v životě jednoduché.
K masným produktům nemám větších připomínek, u drůbežího masa dostávám větší porci než žádám, ale to mně nevadí.
Krůtí maso je sice suché, ale zdravé!
U alkoholů bývá prázdno, a to nejenom v dnešní, methanolové době. Možná se více kupuje tento produkt v odpoledních hodinách a před večerem. Nevím.
Na pokladně č. 1. pracuje jedna ze sympatických pokladní, i když se moc neusmívá.
Má dlouhý cop, svázaný modrým kroužkem
Nevadí jí, když platím velkou bankovkou, nekroutí při tom hlavou, jak je to občas vidět u prodavaček v jiných prodejnách.
Po příchodu kupujícího k pokladně jako první pozdraví, je ve své práci hbitá, lehce si nedávno poradila i s nefunkčním běžícím pásem.
Zřetelně poděkuje, rozloučí se, a to i ve zpěvavé tónině.
Takže závěrem říkám, chodím do této samoobsluhy rád, i když všude je co zlepšovat. Možná by i zelenina zasluhovala pěknější vzhled, někdy je dost matná a svěžestí na první dojem neoplývá, ale třeba je to jenom můj klamný dojem.
Navíc je to záležitost především dodavatele!
Snad bych rovněž dával běžnější zboží do vyšších regálových pater, přece se jenom starší lidé už neradi sklánějí
Ostatní OK.
Prodávající pilně a průběžně doplňují zboží do regálů a jsou vždy připraveni zodpovědět dotaz kupujícího, navíc ho prakticky vždy doprovodí až k místu nálezu
Takže pakliže si udrží tato samoobsluha svůj dosavadní ráz, nebude mít rozhodně obavu o přízeň budoucích zákazníků.